دانلود زیرنویس فارسی سریال The Walking Dead

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Walking Dead

8.1/10 1,124,857
95% رضایت کاربران (78رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس به طور کامل قرار گرفت. (فارسی + انگلیسی)
همراه با نسخه دوبله فارسی زیرنویس فارسی

سریال The Walking Dead روایتگر گروهی از بازماندگانی است که به دنبال امنیت و خانه ای امن هستند. اما فشار های روزانه برای زنده ماندن، افراد زیادی را در این گروه به اعماق ظلم و بی رحمی بشر می فرستد. آن ها به زودی متوجه می شوند که ترس بیش از حد بازماندگان می تواند کشنده تر از زامبی هایی باشد که در میان آن ها قدم می زنند ...

  • کیفیت تمامی کیفیت ها
  • زبان
  • مدت زمان 44 دقیقه
  • رده سنی TV-MA

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Walking Dead

The Walking Dead TV Series Farsi Subtitle

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Walking Dead محصول ۲۰۱۰ آمریکا است که در ژانر ترسناک، هیجان انگیز و درام تولید شده است. سریال محبوب مردگان متحرک در ۱۱ فصل از شبکه AMC پخش شده و هنوز هم در حال تولید قسمت های جدید است. سازندگان این سریال فرانک دارابونت و آنجلا کانگ هستند. از جمله ستارگان حاضر در مجموعه که به ایفای نقش پرداخته اند می توان اندرو لینکلن، نورمن ریداس و ملیسا مک براید را نام برد. میانگین زمان هر قسمت ۴۴ دقیقه بوده و امتیاز کلی آن ۸٫۲ است. این سریال علی رغم بودجه نسبتا کمش فروش فوق العاده ای را تجربه کرده. به گونه ای که در اکثر کشور های جهان به خوبی شناخته شده و انتخاب ثابت مردم است. سریال مردگان متحرک از آن جمله سری هایی است که تماشای آن شما را خسته نخواهد کرد و هر قسمت با داستان های جدیدی روبروست. روند کلی سریال زامبی محور بوده و می توان گفت زامبی ها یکی از ارکان اصلی ماجرا هستند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

زیرنویس سریال The Walking Dead را می توانید از وبسایت ساب موویز دانلود کنید.

سریال The Walking Dead روایتگر گروهی از بازماندگانی است که به دنبال امنیت و خانه ای امن هستند. اما فشار های روزانه برای زنده ماندن، افراد زیادی را در این گروه به اعماق ظلم و بی رحمی بشر می فرستد. آن ها به زودی متوجه می شوند که ترس بیش از حد بازماندگان می تواند کشنده تر از زامبی هایی باشد که در میان آن ها قدم می زنند. در بعضی مواقع، درگیری های بین فردی تهدید بیشتری برای ادامه زنده ماندن آن ها نسبت به واکر هایی که در منطقه پرسه می زنند دارند.

داستان اصلی از آن جایی آغاز می شود که به معاون کلانتر ریک گریمز شلیک می شود و به کما می رود. هنگامی که از اغما بیدار می شود، خود را در میان زامبی های خشن می یابد. او نمی داند چه کاری باید انجام دهد تا خانواده خود را پیدا کند. تا این كه بالاخره او به گروهی ملحق می شود و رهبر گروه می شود. او تلاش می کند تا به این گروه از افراد کمک کند تا زنده بمانند، جایی برای زندگی پیدا کنند و برایشان غذا تهیه کنند.

این مجموعه تلویزیونی همه چیز درباره بقا، خطرات و کارهایی است که شما برای زنده ماندن باید انجام دهید. نویسندگان سریال برای فصل های ۱۱ و ۱۲ خبر های خوشی را به مردم داده اند و انتظار فصل های جذابی را خواهیم داشت. این سریال با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبرو شده است و جوایزی نیز که کسب کرده از جمله دلایل این امر می باشد. گریم های فوق العاده طبیعی زامبی ها از دیگر نکات مهم سریال واکینگ دد است. این سریال توسط کامیک بوک های رابرت کرک من ساخته شده. در واقع یک دنیای آخر الزمانی پر از زامبی را به تصویر می کشد که در آن روز های سختی در انتظار مردم شهر است.

زامبی های موجود در شهر لقب “واکر” را گرفته اند و شاید یک دلیل آن این باشد که زیادی در شهر پرسه می زنند! سازندگان سریال اعلام کرده اند که سریال برای فصل یازدهم نیز تمدید شده است. اسپین آفی در سال ۲۰۱۵ از همین شبکه تولید و پخش شده که Fear The Walking Dead عنوان دارد. همچنین قرار است اسپن آف دیگری نیز تحت عنوان The Walking Dead: World Beyond در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. AMC اعلام کرده است كه قصد دارد سه فیلم را دنبال كند و داستان ریك را پس از عزیمت لینكلن روایت کند.


The Walking Dead توسط AMC Studios در ایالت جورجیا تولید می شود که اکثر فیلم برداری ها در فضا های بزرگ فضای باز از Riverwood Studios در نزدیکی سنوویا جورجیا صورت می گیرد.
واکر ها نسبت به صدای شلیک گلوله حساس اند و به محض شنیدن کوچک ترین صدای جذب منبع صوت می شوند و به آن حمله ور می شوند. البته گاهی این حملات گروهی بوده و برایشان هیچ چیز لذیذتر از گوشت یک انسان نیست!

 

  • 12 فروردین 1400
  • 1
  • 35,897 بازدید
  • باکس دانلود
  • مطالب مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها1

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر احمد
    احمدمهمان
    1401-08-25 17:19

    عالیه مرسی